Mesafeli Satış Sözleşmesi Şartlar ve Koşullar
1- Aşağıda belirtilen “Satış Koşulları” nın bir tarafı, A.C
Tekstil-Cemalpaşa Mh. Cevat Yurdakul Cd. Özgiray Apt. No:38 Seyhan/Adana
(aşağıda A.C olarak anılacaktır) olup, diğer tarafı ise A.C'un sunduğu
mesafeli satış seçeneklerinden herhangi birini tercih ederek mesafeli
satış sözleşmesine taraf olan gerçek veya tüzel kişidir. (Aşağıda ALICI
olarak anılacaktır.)
2- Genel hizmet ve satış koşulları Türkiye genelinde geçerli olup, yurt dışından verilecek siparişlerde kargo ücreti başta olmak üzere hizmet ve satış koşulları değişiklik arz edebilir. A.C, yurt dışından yapılan siparişleri geri çevirme hakkını saklı tutar.
3- Ürün/ürünler lojistik şirketi tarafından 30 gün içerisinde ALICI'ya veya gösterdiği adresteki üçüncü kişi veya kuruluşa teslim edilecektir. Ürünün stokta geçici olarak bulunmaması veya olağanüstü sebeplerin hasıl olması nedeniyle A.C tarafından, ALICI'ya önceden bildirilmek şartı ile teslim süresi 10 gün uzatılabilir.
4- A.C, yalnızca stoklarında bulunan ürünler bakımından siparişi kabul etmekle yükümlüdür. A.C stoklarında bulunmayan bir ürünün teslim edilmemesinden ötürü sorumlu tutulamaz. Böyle bir durumda, A.C teslim edilmeyen siparişin bedelini ALICI'dan tahsil etmeyeceğini taahhüt etmektedir.
5- ALICI tarafından birden çok ürün sipariş edildiğinde, A.C yalnızca stoklarında bulunan ürünleri ALICI'ya gönderebilecektir. Siparişe dahil edilen her hangi bir ürünün stokta bulunmaması nedeniyle ALICI'ya teslim edilememesinden A.C sorumlu tutulamaz.
6- Sipariş ALICI'ya teslim edilmeden önce talip ve şikayetlerini de iletebileceği isim, unvan, açık adres, telefon bilgileri; ürünün temel özellikleri ve tüm vergiler dahil satış fiyatı; fiyat dahil tüm vaatlerinin geçerlilik süresi, ödeme şekli; teslimatın nasıl yapılacağı, teslimat masrafları ve bunun kimin tarafından karşılanacağı; cayma hakkı ve nasıl kullanılacağı; maliyeti varsa kullanılan iletişim yollarının ücreti ve teslim tarihine ilişkin program hususlarını içeren ön bilgiler, ALICI'ya elektronik ortamda teslim edilir.
7- A.C, sipariş edilen ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile ALICI'ya teslim edilmesinden sorumludur.
8- Teslimat, ALICI'nın A.C'a bildirdiği kendi adresine, ya da ürün/ürünlerin teslim edilmesini istediği üçüncü kişinin adresine, A.C'un öngördüğü lojistik şirketi aracılığı ile yapılır.
9- Ödeme şekilleri, sipariş formu ve satış sözleşmesinde bildirilmiş olup, yalnızca bildirilen şekillerde ödeme yapılabilir.
10- ALICI tarafından “teslimat sırasında peşin ödeme” seçeneği tercih edildiği taktirde, ürün/ürünlerin teslim adresi, fatura adresinden farklı olamaz.
11- Ürün fiyatları, A.C tarafından tüketici çıkarlarını koruyacak şekilde ve iyi niyetli olarak düzenlenmektedir. Satış sözleşmesine esas olan fiyat, ürünün sipariş verildiği tarihteki fiyatıdır.
12- ALICI, teslim aldığı ürünün bedelini ödemediği taktirde, borcun gecikmeli ifasından dolayı A.C'un zarar ve ziyanını ödemeyi kabul eder.
13- Siparişin tesliminden sonra ALICI'ya ait kredi kartının ALICI'nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşun sipariş bedelini A.C'a ödememesi halinde, ALICI'nın kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünün 3 gün içinde A.C'a gönderilmesi zorunludur. Bu taktirde nakliye giderleri ALICI'ya aittir.
14- A.C, garanti kapsamında bulunan arızalı ürünleri gerekli onarımı yapmak üzere kabul etmektedir. Böyle bir durumda, garanti evrakı ile birlikte ürünün A.C'a gönderilmesinden kaynaklanan nakliye bedeli, A.C'a aittir. Böyle bir durumda, iadeye kadar geçen süre içerisinde ürün/ürünlerin ALICI tarafından kullanılması nedeniyle ortaya çıkabilecek yıpranma ve zararlardan ALICI sorumludur.
15- A.C, müşteri memnuniyetini her zaman önde tutan anlayışı gereğince, ALICI'nın siparişin kendisine tesliminden itibaren 7 gün içerisinde sözleşmeden cayma hakkını kullanabileceğini kabul ve taahhüt etmektedir. ALICI, cayma hakkını kullanabilmesi için bu 7 günlük süre zarfında A.C'a durumu bildirmekle mükelleftir. Cayma hakkının kullanılması halinde, üçüncü kişiye veya ALICI'ya teslim edilen ürünün ve fatura aslının iadesi gerekmektedir. Fatura aslının A.C'a iade edilmemesi halinde KDV ve varsa diğer yasal yükümlülükler iade edilemez. Cayma hakkı nedeni ile iade edilen ürünün kargo bedeli ALICI tarafından karşılanacaktır.
16- ALICI yasal mevzuat gereğince, niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler, tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım, katalog ve programlar, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünler, hijyenik nedenlerle iadenin mümkün olmadığı ürünler (iç giyim,baskılı veya nakışlı giyim eşyaları vb. ürünler), kullanım nedeniyle iade alınamayacak derecede yıpranmış ürünler ile ALICI'nın özel istek ve talepleri uyarınca üretilen ve/veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen mallarda cayma hakkı kullanamaz.
17- ALICI'nın siparişi iptal etmesi durumunda ödediği tutar, teslim aldığı ürün/ürünleri A.C'a ulaştırdığı tarihten itibaren 10 gün içerisinde kendisine iade edilecektir. A.C bedel iadesini yapacağı durumlarda, iadenin yapılacağı banka hesabı, ürün bedelinin ödendiği hesaptır. ALICI'nın bu hesabının kapatılmış/değiştirilmiş ve/veya herhangi bir sebeple işlemez halde olması nedenleriyle A.C'un iadeyi bu hesaba yapamaması durumunda hiçbir sorumluluğu kalmamaktadır. Böyle bir durumda ALICI, A.C'a bizzat yazılı olarak başvurarak parayı teslim almakla yükümlüdür. ALICI böyle bir durumda gecikme zararı, faiz ve benzeri taleplerde bulunamaz.
18- A.C ile ALICI arasındaki her türlü ihtilafın çözümünde ADANA Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir.
19- ALICI, tüm talep ve şikayetlerini 0 322 456 04 96 numaralı telefona, info@sohome.com.tr mail adresine veya yazılı olarak Cemalpaşa Mh. Cevat Yurdakul Cd. Özgiray Apt. No:38 Seyhan/Adana adresine bildirebilecektir.